Cebu City Call Center Agent Discriminating Metro Colon Employee in Cebu - Viral Story by Ritchie Reyes

May 21, 2015: Cebu City call center agent nang-discriminate og Metro Supermarket Colon employee in Cebu City sa public jeepney tungod lang kay gitumban ang iyang MAHALON nga sandal. This viral story was shared by Ritchie Reyes in his fb account. Take note nga si Ritchie is just a concerned citizen, dili niya kaila ang employee working from Metro, iya lang gitabangan because of what Call Center Agent doing is too much.

I need to share this......

Sa Jeep 17B May 21, 2015 9 am to 9:30 am man cguro. Basta naa ra ana nga time stamp.

Naay nisakay group of call center agents sa IT Park atbang sa The Walk. Pag abot namo sa JY naay nisakay girl wearing Super Metro nga uniform, for sure sa Metro Colon ga work kay 17b man.

(Mao ni pinaka grrrrr nga part)

Pagsulod ni Metro Girl sa jeep, na tapakan niya accidentally ang expensive nga sandal ni Call Center agent.

CC Agent 1: Miss imo jud gitamakan akong shoes danghag kaayo ka.

Metro Girl: Hala sorry Ma'am wala tuyu.a

CC Agent 1: Sunod pag hinay kay mahalon raba ni akong sandal for sure wala kay ikabayad. Metro ra ka nag work. Imong sweldo tax ra nako.

Metro Girl: No comment

CC Agent 2: Kapoya ana ilang work noh. Naa jud koy bad experience diha sa metro etc... (Ga pa dungog2x na ang isa)

Ako: Gisapot na og naluoy sa girl.

Ang uban tao sa jeep for sure galagot na naminaw.

Sorry og wala ko naka agwanta. Maldito kaayo ko sa ingon ani nga mga butang.

Ako: Miss, wala raman na unsa imong sandal I think wala ra kaayo natapakan. Nag sorry naman siya nimo. Dili pa enough? Imo pa jud apil apilon iyang work kay abi sa Metro siya nag work. Miss kana imong sweldo as a call center agent dili na forever. Dili ni forever atong job. Swerte ta kay naa ta ani dapat thankful ka. Ayaw lang pang discriminate kay parehas raman ta tanan and besides dili man cguro ka anak og mayor kay ga jeep ra gud ka.

CC Agent 1: Unsay labot nimo? Nganu mag apil2x ka? Then ga english2x na siya sagol bisaya sa akoa.

Ako: Unsay paki nimo nga sa Metro siya ga work? Naa kay problem ana?

CC Agent 1: ga english2x na og maayo nga wala diri wala didto. And nakalimot nako sa iya gipang sulti.

Ako: you don't have to say it in english if you can't translate it correctly. I suggest you say it in Bisaya nalang. Don't force yourself to do something that you're not capable of or something that would give you a hard time because you know what??? You're not smart, you're just trying to be smart.

CC Agent 1: ga yaw2x gihapon.. Naabot na siya sa iyang mga credentials daw pag college sa UV. Daghan na kaayo siyag gi sulti.

Pasahero nga lalaki: Dai paghilom na. Maypag ga taxi mo datu man kaha mo.

Nangatawa ang uban pasahero.

Nihilom ang Cc agent og ninaog sa Jones kanang skina nga naay gasoline station. Maypa ako tong gi picturan dah.

Kitang mga nag work sa Call Center ba I know medyo daku atong sweldo compared sa uban pero dili nalang unta ta mang discriminate bah kay parehas ra ta tanan anak sa Ginoo. Oo stressful kaayo atong work mao bitaw nga mo palit ta s tanan nato gusto, kaon og mga mahalon nga food, laag2x adtog resorts and nightlife2x kay DESERVING man ta ana nga mga butang. Wala man nag bawal nato. Ang ako lang, dili lang ta mag palabi og panghambog bah kay ang Ginoo baya gahatag nato anah kung iya nang bawion sa atoa Goodluck jud. Respeto lang bah.

Comments